۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۳

زارعی تاکید کرد:

کمبود فضای آموزشی در بهار مورد توجه مسئولان باشد

کمبود فضای آموزشی در بهار مورد توجه مسئولان باشد

بهار - خبرگزاری مهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: کمبود فضای آموزشی شهرستان بهار باید مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زارعی ظهر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار با اشاره به اینکه فضای آموزشی استان همدان جایگاه مناسبی در کشور ندارد، عنوان داشت: با توجه به اینکه سرانه فضای آموزشی شهرستان 15 سانتیمتر است، از این حیث مجموعه فضای آموزشی شهرستان جایگاه آخر استان را دارد تا جایی که خود استان نیز رتبه بیست و چهارم کشور را در این خصوص دارد.

زارعی افزود: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در سال جاری با ارتقاء کیفی و کمی آموزش ها موفق به کسب جایگاه ششم استان در مقطع اول متوسطه، رتبه هفتم استان در مقطع دوم متوسطه، رتبه هفتم استان در مقطع چهارم متوسطه را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: این مجموعه در رشته های فنی حرفه ای با رشد چهار درصدی نیز رتبه هفتم استان و در کار و دانش نیز با رشد 14 درصدی جایگاه پنجم استان را کسب نموده است.

زارعی با اشاره به اینکه مقطع راهنمایی شهرستان نیز رتبه اول استان را در میزان قبولی و میانگین نمرات کسب نموده اظهار داشت: در خصوص فعالیت های غریب به ده گروه آموزشی شهرستان رتبه اول استان همدان را در سال جاری به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص زمان ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف برای سال تحصیلی جدید نیز اعلام داشت: با شروع ثبت نام از 15 تیر ماه تا کنون 10 هزار و 620 نفر اقدام به ثبت نام در آموزشگاه های شهرستان نموده اند.

زارعی در پایان با اشاره به اینکه در سال جاری مجموعه آموزش و پرورش شهرستان کمبود نیروی انسانی ندارد، اظهار داشت: سازماندهی نیرو های انسانی برای آموزش در 33 آموزشگاه و 85 کلاس شهرستان صورت گرفته است و دبیران پایه اول متوسطه نیز به علت تغییر کتب درسی تحت آموزش ضمن خدمت قرار خواهند گرفت.

کد خبر 2101413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha